marți, 21 aprilie 2009

Dor de duca...



8 comentarii:

  1. Sa tot alergi si sa strigi cat te tine gura pe aici. Minunate imagini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi hi! Ce-as alerga... Mai am putin de asteptat. :)
    Multumesc pentru plimbare fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Muntii Ciucas, superbi, si sunt numai la cativa kilometrii de noi, merita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent peisaj, m-as duce si eu odata...

    RăspundețiȘtergere
  5. deci aici sunt alte poze decat pe wordpress ,devine complicat ;))

    imi place vederea de pe vf. catre tigai si catre zaganu si imi place si cum ai ales prelucrarea asta calma :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe locuri si faine amintiri am de acolo de acum cativa ani cand mergeam cu liceul.. :D

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.