miercuri, 3 martie 2010

Cabana Barcaciu








V-am povestit oare ca mi-e dor de munte?

14 comentarii:

  1. A, nu!, că pe tine te prinde omu greu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca obosesti te mai asezi aci pe blog la odihna. Eu am de gand sa merg macar asa ... virtual, pe carari de munte. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi mie îmi este dor de munte şi de ţuica fiartă băută cu prietenii... :) A doua fotografie îmi place cel mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Me encantan los burros. En España hay algunas razas puras en peligro de extinción.

    Un saludo.

    Víctor

    RăspundețiȘtergere
  5. Totusi, hai la o tura pe munte. Da' nu virtuala. Sa mai plece zapezile astea si facem o tura de lene.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi Oana, Very beautiful photos! Congratulations from Portugal. Jorge Sousa www.ibernatur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai bătut atâta drum ca să fotografiezi măgari? Eu am fotografiat ieri unul la .. Grădina Zoologică!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am îndrăznit să vă ofer un mic premiu, drept mulțumire pentru pentru imaginile deosebite și clipele frumoase pe care mi le oferă blogul Dvs.
    Sper să vă bucure, așa cum m-a bucurat și pe mine:)

    Zile însorite vă doresc!

    PS: Premiul îl găsiți pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc pentru premiu. Lepsa nu o iau insa. Drept multumire am sa mai postrz ceva maine. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. bune capturi..draguti magarusii!! PASTE FERICIT!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Views of the Nature are really Great.
    My hands seem to reach there.

    Your photography is very splendid.

    From the Far East.
    Best regards.
    ruma

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.