miercuri, 24 noiembrie 2010

Am fost demult la Polovragi, la manastire

11 comentarii:

  1. Şi eu am fost pe-acolo, Tot demult, taaare demult. Prin '78! Ar fi cazul să încerc să merg din nou!

    RăspundețiȘtergere
  2. Off topic:
    Vă informez că blogul
    http://zanfirpop.blogspot.com
    este fals, deschis şi întreţinut de neoameni revoltaţi de faptul că nu mă sfiesc să spun adevărul.
    Dacă vă repugnă astfel de metode, vă rog, ajutaţi-mă să aflu IP-ul de unde a fost creat şi de unde se scrie pe el.
    Vă mulţumesc în numele unei blogosfere curate!
    Răspundeţi printr-un Comentariu pe oricare dintre blogurile mele şi nu voi face vizibilă informaţia pe care mi-o veţi furniza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful pictures on your blog!
    best regards from Sweden,

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am fost anul asta, luna trecuta si e in renovare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata!
    Am trecut pe aici sa vad ce mai este nou, acum plec dar voi mai reveni.

    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Să ai parte de un Crăciun fain pe care să-l petreci în tihnă, linişte şi pace

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună întâlnire în 2011. Pentru Noul An îţi doresc să ai parte de linişte şi pace ca să-ţi poţi vedea în tihnă de treburi. LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.