joi, 19 mai 2011

Rătăcitori prin Ciucaş

10 comentarii:

  1. Ahh... ce frumos pare sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar asa... Tare frumos trebuie sa fie! Mi-e cam dor de-o plimbare de voie prin Ciucas. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa nu-ti fie dor??
    E si aproape... la doua-trei ore de mers :)
    E inca patat cu zapada Ciucasul, e inca imbodobit de branduse, e tot asa de frumos precum il stii...

    RăspundețiȘtergere
  4. extra fotografia, robi wrażenie
    pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  5. fain verdele, face pofta de umblat pe cohlauri..

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful landscape ! Great work!

    RăspundețiȘtergere
  7. @MeetTheSun: Am fost atunci in Ciucas si am gasit brandusele si zapada. Si muuuuuulta ploaie. Si ochelari de soare. :))
    @Mr: Thank you!
    @Smalldot: Precum spuneai, mi-e iara dor de coclauri...
    @Mircea Florescu: Da. E tare frumos in Ciucas.
    @Lasse: Thank you!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

    ( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.