marți, 24 martie 2009

De calatorie...

11 comentarii:

  1. frumoasa broscauta galbena! imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Oana. eu asemănător art.hot. a crea şi eu asemănător art.hot. antrenor. art.hot. WW beatle. is precious. Unul sărut prietenă intimă

    RăspundețiȘtergere
  3. e vedeta cred :)
    o am si eu si darian in cateva cadre de asta vara!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alex,

    Gracias por la visita y por el aprecio!
    Por favor, escribeme en espanol; Google no traduce muy bien y no entiendo lo que queres decirme. Entiendo mejor si escribes en espanol.

    RăspundețiȘtergere
  5. uimitor de galbena,vezi sa nu ti-o fure,....cred ca are o dilema,eu ce sunt,masina ,butelie sau animal....place

    RăspundețiȘtergere
  6. Carol, stau cu ochii pe ea ca pe butelie. N-au cum sa o fure... ca nici nu-i a mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt mare pasionat de jocuri PC. Nfs Porsche( nu stiu daca-ti spune ceva) consider a fi top of the list. Masinuta asta pare a fi tupta de acolo

    RăspundețiȘtergere
  8. Csik, nu stiu daca e de vanzare, dar daca e va trebui sa licitezi contra mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nfs am mancat pe paine intr-o vreme. De cand am schimbata calculatorul .. am renuntat. Oricum n-as mai avea timp. :)

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.