joi, 5 februarie 2009

Cascada Cailor. La Borsa



6 comentarii:

  1. Fotografiile când au fost făcute?
    Dacă recent... poate ai văzut mişcând vreo broască în cursul excursiei?
    Dacă în timpul iernii găseşti amfibieni activi şi ai la îndemână aparatul foto, să nu uiţi să faci o poză despre exemplarul respectiv / exemplarele respective.
    Că în ultimii ani au fost din ceea in ce mai multe cazuri de tritoni, broaste sau salamandre active si in perioada decembrie - februarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai... era iulie 2008. Daca ajung pe acolo ... nu o sa ratez niciun brotacel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze m-am grabit cand am vazut Borsa, nu m-am uitat cu atentie. Sterge tu te rog frumos intrebarea...este inutila :). Superb dupa cum am mai spus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti plac fotografiile. Si ca iti aduc aminte de copilarie. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, foarte fain loc. Pacat de mizeria din zona. Ultima poza imi place mult.

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.