luni, 28 iunie 2010

Iunie infloritor in Bucegi



















18 comentarii:

  1. minunatiile naturii...excelent surprinse...

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi tu poţi să pui de un ierbar! Şi cum un pic de efort şi de un insectar! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Marcel- are nevoie Cristian pentru la scoala? I-l imprumut. :D

    P.S. Nu le-am cules!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce te invidiez! Foarte frumoase si delicate florile de munte! O plimbare parfumata aproape de nori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Preciosas instantáneas de flores...son una maravilla.
    Besos

    RăspundețiȘtergere
  6. ...iar aici avem: Armeria, n o cumosc, Căldăruşe, Nu mă uita, Ştirigoaie, Smirdar, Saxifraga, Unghia păsării, Piciorul cocoşului...

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoase flori

    as fi interesat de un schimb link-uri cu acest blogul dumneavoastra

    Blogul meu este http://obcinilebucovinei.blogspot.com/
    Eu te-am introsus in Blogroll. Astept un raspuns de la dvs. printr-ul commentariu pe blogul meu daca daca sunteti de acord cu acest parteneriat.Sunt inca la inceput
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pur şi simplu frumuseţea naturii... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc tuturor! Am cam umblat brambura pe munte si am uitat sa mai trec pe aici. Sper sa reusesc sa va plimb curand pe cararile umblate de mine. :)

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.