marți, 28 septembrie 2010

Tuse tomnatice ...

Oare si pe el tot toamna l-a pictat asa?

13 comentarii:

  1. nu stiu cine l-a pictat, dar tu l-ai aratat foarte frumos ... imi place incadrarea, implace ca ai lasat loc in partea dreapta, imi plac culorile ... bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. Un tabloul deosebit. Culori frumoase, combinatie placuta...da, tot toamna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, ce-mi place, asta e cadou pentru mine?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cristian Ion: Recunosc ca a fost destul de cooperant si m-a ascultat cand l-am rugat sa deschida aripile... Multam!
    @April: ;) Multumesc!
    @Fulturas: Asa e! Mai vreau la munteeeee!!!
    @Corina: Mai intrebi?! Este evident ca tot ce e fluture e pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Preciosa la mariposa...te felicito.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,fata frumoasa,am fost pe-aici si...tare mi-a placut ce-am vazut! Fluturasul e divin in hainuta sa de sarbatoare,ca o frunzulita aurie cu aripi,fermecata...Ca o poveste spusa in soapta,sa nu trezim natura abia atipita!

    Salutari cu drag!
    L'Automne

    RăspundețiȘtergere
  7. pe asta cat l-ai "aleragt" pana l ai prins asa???

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred că a rămas pictat de Vară şi nici nu a observat că Vara a plecat!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Alex: Gracias!
    @ L'Automne: Multumesc frumos. Pacat ca nu stiu cine m-a vizitat ...
    @ Anonimul cunoscut: Nu l-am alergat deloc. A fost chiar cooperant dupa cum se poate lesne observa. De cum i-am zis pe cel mai gingas ton din lume, sa deschida aripile ca sa fie fotogenic... s-a si executat. Nu-stiu daca se vede.. are si un mic zambet in coltul gurii. :D
    @ Falvo: Sa auzim despre ce e vorba...
    @ Zamfir: Ehee... vara! Mai e ceva pan' o sa vedem iar dragalasi din astia pictati de cine stie cine...

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase culori de toamnă pe aripi de fluture.

    RăspundețiȘtergere

Va dor picioarele de cand va plimb? Faceti o plangere! Sau pur simplu lasati un semn ca ati fost pe aici.